آنالیز صنایع اسید سازی

آنالیز صنایع اسید سازی
star for rating star for rating star for rating star for rating star for rating (2 نفر) | 929 بار دیده شده | تاریخ انتشار: ۱۴۰۰-۰۳-۳۱ |

 آنالیز و سنجش صنایع اسیدی در آزمایشگاه معتمد ایمن پایش

 آنالیز صنایع اسیدی در آزمایشگاه معتمد محیط زیست

سنجش صنایع اسیدی در آزمایشگاه ایمن پایش

اندازه گیری آلاینده های صنایع اسیدی در آزمایشگاه محیط زیست

روش تولید اسید سولفوریک

روش تولید اسید سولفوریک معمولاً در تناژ صنعتی از طریق سوزاندن گوگرد می باشد. اگرچه در برخی موارد این محصول بصورت محصول جانبی در فرآیندهای تشویه نیز در مقیاس های بزرگ تولید می گردد. به هر حال تقریباً اصول کار این واحدها شبیه به هم است. در روش سوزاندن گوگرد ابتدا گوگرد بصورت پودری درون یکسری حوضچه های ذوب ریخته شده و در آنها توسط کویل‌های بخار در دمای بالا ذوب می گردد. در آنجا ناخالصی های همراه گوگرد ته ­نشین خواهد شد و گوگرد مذاب بصورت سر ریز وارد حوض های ذخیره خواهند گردید.

در این حوض ها گوگرد توسط کویل‌های بخار به حالت مذاب نگهداری می‌گردد. با كنترل فشار بخار و سیرکولاسیون مداوم جريان گوگرد مذاب، همواره دماي جريان مذاب كنترل می شود. در حقیقت این حوض­ها وظیفه ذخیره مواد اولیه لازمه را دارند. گوگرد مذاب توسط پمپ به داخل مشعلی درون کوره پاشیده شده و در دمای 1000 درجه سانتیگراد می سوزد و تبدیل به گاز SO2 می شود.

محیط و صنعت ایمن پایش خدماتی برای آنالیز و سنجش صنایع اسیدی به عنوان یک آزمایشگاه معتمد محیط زیست بوسیله دستگاه های مناسب در این زمینه است.

مقاله های مرتبط آنالیز صنایع اسید سازی

نظرات شما درباره آنالیز صنایع اسید سازی
امتیاز:
هر گونه کپی‌برداری جزئی یا کلی از مطالب محیط صنعت بدون کسب مجوز مکتوب ممنوع است. حقوق این سایت به شرکت محیط صنعت ایمن پایش تعلق دارد..
ساخته شده توسط :طرح و وب