آنالیز آسفالت و شن و ماسه

آنالیز آسفالت و شن و ماسه
star for rating star for rating star for rating star for rating star for rating (1 نفر) | 1150 بار دیده شده | تاریخ انتشار: ۱۴۰۰-۰۳-۳۱ |

تولید ذرات گرد و غبار توسط واحدهای تولید آسفالت

گاز دی اکسید کربن یکی آلاینده‌های ایجاد شده توسط آسفالت

آنالیز آسفالت توسط آزمایشگاه معتمد محیط زیست

آنالیز شن و ماسه توسط آزمایشگاه معتمد محیط زیست

آنالیز و سنجش آسفالت و شن و ماسه

کارخانجات آسفالت از جمله منابع تولید کننده آلودگی هوا هستند که نقش مهمی را در انتشار ذرات معلق و سایر آلودگی ها دارا می باشند. آسفالت از جمله ترکیب هایی است که مصرف آن به موازات توسعه صنعتی و گسترش شهرنشینی رو به افزایش است. آسفالت مجموعه ای متشکل از چندین ترکیب شیمیایی است که هر کدام از منبع جدایی تولید شده اند. این صنعت در قرن اخیر روند رو به رشدی داشته و کیفیت هوای شهری و مناطقی را که این صنایع در آنها قرار دارند را به خطر شدید انداخته است.

ترکیب آلاینده‌های آلوده‌ی تولید شده توسط آسفالت

مهمترین ترکیب های آلاینده هوای ناشی از فعالیت واحدهای تولید آسفالت، ذرات معلق گرد و غبار است.

یکی دیگر از مهم‌ترین آلاینده‌های ایجاد شده از فعالیت ناشی از واحدهای تولید‌کننده‌ی آسفالت می توان به گاز دی اکسید کربن اشاره کرد. تقریباً به ازای هر تن آسفالت تولیدی 2/8 mg/m3 گاز دی اکسید کربن به جو وارد می شود. ذرات و ازهای تولید شده در فعالیت های کارخانه عمدتاً در ارتباط با اقدامات مخزن ذخیره سازی کوره دوار خشک کن، سرند، میکسر، عوامل آلاینده محوطه کارخانه و بارگیری محصولات می باشد.

صنایع آسفالت ملزم به پایش پارامترهای O2,CO2,CO,NOX,SO2 و غبار دودکش در بخش منابع ثابت و همچنین پارامترهای PM2.5,PM10,CO,SO2,NO2,O3,BTEX,بنزن و الفاپیرن و صوت زیست محیطی میباشند.

محیط و صنعت ایمن پایش به عنوان یک آزمایشگاه معتمد محیط زیست خدمات سنجش و همینطور اندازه گیری و آنالیز برای آسفالت، شن و ماسه به منظور کاهش میزان آلودگی و حفظ سلامتی و محیط زیست، را انجام می دهد.

مقاله های مرتبط آنالیز آسفالت و شن و ماسه

نظرات شما درباره آنالیز آسفالت و شن و ماسه
امتیاز:
هر گونه کپی‌برداری جزئی یا کلی از مطالب محیط صنعت بدون کسب مجوز مکتوب ممنوع است. حقوق این سایت به شرکت محیط صنعت ایمن پایش تعلق دارد..
ساخته شده توسط :طرح و وب